Pudibonderie vs. gel de dus

Intrebare pentru astia de lucreaza la birou, intr-un coletciv mai mic sau mai mare: aveti printre voi un coleg care, din diferite, diverse si inexplicabile motive, e certat cu gelul de dus, buretele si apa (sapunul usuca pielea, renuntati la el, daca nu e dove, ofcors)? Si vi s-a intamplat in pauza de tigara sa schimbati priviri sau barfe semnificative cu restul colegilor, referitor la sus-numitul neintegrat in societate? Intrebarea mea pentru voi e: de ce nu i-ati spus direct, pe fata, concis si clar, ca are o problema care ar trebui sa o rectifice, daca doreste sa se integreze in societate, fara a fi privit cu scarba si oroare?
Pentru ca nu sunteti nici ma-sa si nici nefasta/sotu` lui/ei. Okay, si? Care e problema? Eu ca strain nu am dreptul sa iti spun ca puti, pentru ca e o chestie intima despre care poti discuta numai cu mama sau cu consoarta/consortul? Ehm. Nu prea cred. Iar nesimtirea nu mie imi apartine, ci tie. De ce trebuie sa imi mutilez eu stomacul si narile, inhaland mirosul tau scarbos, pentru ca tu nu ai chef sau nu esti destul de educat pentru a da macar o data pe zi, cu dusul ala peste tine? Civilizat, frumos si simtit ar fi sa iti spun ca trebuie sa faci ceva in privinta asta.
Nush cum sunteti voi, dar eu am sa incep sa vorbesc, daca mai ajung prin preajma mea asemenea oameni. Daca vor si sunt open-minded, le fac si educatia gelului de dus, nu ma deranjeaza. Numai sa se spele, in frast! La cate produse exista pe piata dedicate exlusiv ingrijirii corpului, mai sunt unii care inca refuza cu incapatanare sa accepte ca nu e NORMAL sa faci dus DOAR o data pe saptamana. Si tipii ca tipii, dar ce sa mai spui de muieri? Si nu mi-o dati mie pe aia ca muierle is egale cu barbatii si alte prostii, ca nu tine. Din moment ce ni se zice sexul frumos, nu putem sa ne punem o carpa pe noi, sa uitam ca avem un dus acasa si sa ne plimbam asa pe strada. Asa ca pliz. Spare me.
Va rog frumos, oameni buni, refuzati sa fiti niste victime in fata acestor abuzuri! Actionati, ca nu va costa nimic! Luptati pentru o cauza dreapta! Traiasca gelul de dus!