Daca tot aveti asa un chef nebun de a semna petitii, hai ca va dau eu un subiect pertinent pe care il dezbateti si sa il denuntati: o petitie impotriva furtului de bani, care se petrece in fiecare zi, prin alimentari. Pe pretextul ca nu are marunti, doar gumite sau bombonele, vanzatoarea nu mai da monede. Radeti voi radeti, dar eu incep sa ma gandesc serios sa adun gumitele si sa platesc cu ele in loc de bani. Nu de alta, dar se aduna si incepe sa ma calce pe nervi. Unele nici macar nu se obosesc sa ma intrebe daca imi convine sau nu. Imi pun gumita in mana, cu o mutra acra si ma trimit la plimbare.
Stiu, stiu. Botache nu are inima. Cand vine vorba de animale, ea injura si insulta, dar cand vine vorba de bani e foarte activa si guraliva. Eh, unii oameni e suparata pe mine, altii ma acuza de ‘bufonerii si refulari “maronii”‘, iar altii se agita pentru nimic. Asta e. Nu eu v-am manipulat, eu doar v-am spus adevarul.
Oricum, ce ziceti de petitia asta a mea? Daca o scriu, o semneaza careva?